Splošni pogoji spletne trgovine POP klub
Splošni pogoji spletne trgovine POP klub so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
S spletno trgovino POP klub (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje 300 dpi d.o.o, Šmarska cesta 34, 8290 Sevnica, matična številka: 8711739000, davčna številka: SI45785414, ki je tudi ponudnik in izvajalec storitev (v nadaljevanju tudi » ponudnik«).
Naročnik storitve oz. spletne trgovine in lastnik blagovne znamke POP klub je PRO PLUS d.o.o., Kranjčeva 26, 1521 Ljubljana, matična številka: 5895081000, davčna številka: SI48003069 (v nadaljevanju »naročnik«).
Kupec je lahko fizična ali pravna oseba. V splošnih pravilih so navedene določene ključne obveznosti, ki jih morata za nemoteno izvedbo naročila zagotoviti ob oddaji naročila tako ponudnik kot kupec.
Splošni pogoji določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine, ter urejajo poslovni odnos med ponudnikom, naročnikom in kupcem. Med ponudnikom in kupcem ob potrditvi naročila in skupaj z veljavnimi splošnimi pogoji je sklenjen dogovor, ki velja kot pogodba o sodelovanju in jo morata obe stranki spoštovati.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje in z oddajo naročila mora potrditi svojo seznanjenost z njimi.
Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost POP kluba, s potrjeno registracijo v spletno trgovino pa postane član POP kluba. Tako gost kot član (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
1. podatke o ponudniku storitve in o naročniku storitve (ime in sedež podjetja, matična številka),
2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
8. časovno veljavnost ponudbe,
9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
V spletni trgovini so na voljo artikli priznanih blagovnih znamk POP TV, Kanal A, 24ur.com, VOYO, ter raznovrstnih oddaj in serij. Kupci lahko izbirajo med majicami, kapami, nahrbtniki, nogavicami, dežniki, brisačami, predpasniki, šalčakmi, dežniki in drugimi podobnimi artikli. Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba POP kluba ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: potrditev prejema naročila). S tem postanejo vse cene in drugi pogoji, kot izhajajo iz oddanega naročila, fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.
Kupoprodajna pogodba t.j. elektronsko sporočilo o potrditvi prejema naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.
Ponudnik omogoča več različnih načinov plačila. Naročnik sam izbere način plačila.
• Plačilo s kartico – varen sistem plačil s kreditnimi in debetnimi karticami spletni strani POP klub zagotavlja certificiran globalni ponudnik plačil Stripe.com (
Stripe Payments Europe, Ltd.). Ponudnik ne hrani podatkov o plačilnih karticah, ki omogočajo plačilo, ampak so podatki naročnikov varno shranjeni pri podjetju Stripe. Postopek izvedbe naročila steče takoj po uspešno izvedenem plačilu.
• Plačilo prek plačilnega sistema Paypal – preusmerjeni boste na portal Paypal, kjer lahko izvedete varno plačilo. Postopek izvedbe naročila steče takoj po uspešno izvedenem plačilu.
• Plačilo s kuponom / kodo za popust – če želite uveljaviti kupon s popustom, morate kodo kupona pred izvedbo plačila vnesti v spletno trgovino.
Ponudnik ob dostavi naročenih artiklov kupcu v isti pošiljki dostavi tudi račun v tiskani obliki. Kupec prejme račun za vsako ločeno naročilo.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
7. CENE
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo.
Cena je za neregistrirane in registrirane uporabnike enaka.
Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine in je časovno omejena. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Uporaba kode za popust:
• Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
• V istem koraku v polje Imate kupon? vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
• Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
• Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila ni mogoča.
TRENUTNO AKTUALNE KODE ZA POPUST
- KODA ZA ZAPOSLENE PODJETJA PRO PLUS
Vsi zaposleni podjetja PRO PLUS imajo do preklica ekskluzivno ugodnost v vrednosti 20 % na celotno naročilo. Poštnina je pri tem izvzeta. Ugodnost lahko zaposleni uveljavljajo ob vsakem nakupu, pri čemer se popusti ne seštevajo in pri čemer se mora naročilo izvesti preko službenega e-naslova (zaradi identifikacije).
9. PRAVICA DO ODSTOPA KUPCA OD POGODBE
Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov prodajalca: info@popklub.si.V primeru odstopa od pogodbe kupec prejeti artikel vrne ali po pošti pošlje na naslov skladišča: 300 dpi d.o.o, Likozarjeva ulica 3, 1000 Ljubljana.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Kupec mora artikel vrniti ponudniku nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov, ki ga v celoti prevzema kupec. Artikel je potrebno vrniti ponudniku najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Naši pogodbeni partnerji za dostavo pošiljk na območju Slovenije so GLS, Pošta Slovenije in DPD, vendar si pridržujemo pravico izbrati drugo dostavno službo, če bomo s tem naročilo lahko izpolnili bolj učinkovito. Stroški dostave so odvisni od velikosti paketa. Pri nakupu nad 50 EUR je dostava brezplačna.
11. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Uporabnik oz. kupec jamči za točnost in resničnost posredovanih osebnih podatkov. Za neresnične podatke je uporabnik oz. kupec lahko civilno in kazensko odgovoren.
Ponudnik in naročnik sta upravljavca osebnih podatkov. Vsak kupec upravljavcema dovoljuje, da vodi, vzdržuje, združuje in obdeluje zbirko zbranih osebnih podatkov. Upravljavca zagotavljata obdelavo osebnih podatkov v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov. Upravljavca zagotavljata, da bosta zbrane podatke hranila in varovala na primeren način, tako da ne bo prišlo do morebitnih neupravičenih razkritij podatkov nepooblaščenim osebam. Upravljavca se zavezujeta, da podatkov ne bosta posredovala, posodila ali prodala tretjim osebam brez pridobitve predhodne pisne privolitve razen pogodbenim upravljavcem, ki za upravljavca izvajajo podporo za obdelavo osebnih podatkov za posamezne namene, za katere je bila podana privolitev.
Upravljavca bosta zbrane osebne podatke obdelovala:
– Ponudnik: za namene izvedbe spletne trgovine. Ti podatki imajo za pravno podlago sklenjen posel in se bodo hranili 5 let.
– Naročnik za druge namene: FB oglaševanja in za namene, za katere je kupec prostovoljno podal svojo privolitev, ki velja do preklica.
Kupci imajo glede osebnih podatkov, ki se nanašajo na njih, pravico do seznanitve, dopolnitve, popravka, omejitve obdelave, izbrisa, prenosljivosti in ugovora (vključno s pravico do pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu in sodnim varstvom pravic).
Privolitev k uporabi osebnih podatkov lahko kupec kadarkoli prekliče s pisno izjavo na spodaj navedena elektronska naslova, pri čemer preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred preklicem le-te.
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice:
– Pri ponudniku storitve na e-naslov
vop@300dpi.com (kontaktni naslov pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov pri ponudniku storitev) za osebne podatke, ki se obdelujejo za namene izvedbe nakupa oz. oddaje spletnega naročila.
– pri naročniku spletne trgovine lahko kupci zahtevajo s pisno izjavo, poslano na elektronski naslov
dpo@pop-tv.si (kontaktni naslov pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov pri naročniku storitev) za osebne podatke, ki so bili pridobljeni za druge namene (tj. za FB oglaševanje in za privolitev v prejemanje e-novic POP IN).
Več o Politiki zasebnosti si lahko preberete
tukaj.
Več o Politiki piškotkov si lahko preberete
tukaj.
Vse pritožbe in reklamacije rešuje ponudnik vsak delovnik med 9:00 in 16:00. V primeru utemeljenih pritožb oz. reklamacij se ponudnik zavezuje, da jih bo odpravil v zakonsko določenem času in o tem obvestil kupca. V primeru, da kupec naleti na težavo, ima možnost to pisno sporočiti na e-poštni naslov:
info@popklub.si
Za vse spore je pristojno Sodišče v Ljubljani, Republika Slovenija.
Pridržujemo si pravico do napak v spletni trgovini in zanje ne prevzemamo odgovornosti. Prav tako si pridržujemo pravico do spremembe cenika in vsebine spletne strani brez predhodne objave.
Splošni pogoji poslovanja so v veljavi od 14. 12. 2022 do preklica.